21 Kasım 2009 Cumartesi

KAYIP VE SESSİZ



ay yüzünü öpüp geçiyor gecenin

gün, hiç doğmamış gibidir

uzun derin kuyudan



kentin bütün sokakları buluşuyor

oysa sana rastlamıyorum

taş duvarlara oyulmuş kapılarda

kocaman asma kilitler sallanıyor

anlamsız bir ayin gibi

(ardında telâş...)



bütün rüzgârlar döndüğünde

sen asla dönmeyeceksin

uğraksız göçler gibi savrulmalarımız

ve habersiz uçan güvercinler gibi

neler yitirdik



sitemli öfkemizden geriye kalan

yağmur ve

bozulan yeminlerimiz



eski kitaplarda uzak bir zamandır

kimliksiz limanlarda yanar bahtımız

ürkütür yazılmamış söylenceler

el yordamıyla geçer bulvarları

yalnızlığımız...!



sen bir şey söyledin mi?.........(farkında değilim..!)





4 yorum:

  1. cici kızdan...size hayranım ya her konuda muhteşemsiniz...sizi çok seviyorum (kara kız küçümen)

    YanıtlaSil
  2. ben de size hayranım içten içe yıllardır sevgili Bayko :) belki şimdiye söylenmemiş bir iltifat olarak kabul edersiniz, belki hep bildiniz söylemediniz :) tüm sevgimle....

    YanıtlaSil
  3. Biricik Bedardemimizin biricik tetesi:)))

    Aramıza hoşgeldiniz...Koaman sıcak sıcak sarıyorum sizi...

    Sevgiyle Kalın

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Başak, Yüzünü bile görmediğin biri için
    ne güzel,ne samimi ve bir o kadar da sımsıcak ne güzel şeyler yazmışsın.İnsana çok iyi geliyor.Yüreklendirdin beni. Sen de benim hayatıma hoş geldin. Haydi koş gel bir kahve içelim sımsıcacık... Sana sevgiyle...

    YanıtlaSil